Nebojte se na nás obrátit. +420 272 655 563 (Po-Pá: 9-17 hod.)

CZ
SK

Nejčastější dotazy

Snažíme se našim zákazníkům šetřit čas. Proto jsme si pro vás připravili odpovědi na deset nejčastěji pokládaných dotazů.

Nenašli jste potřebné informace související s vaší otázkou? Neváhejte nás kontaktovat, ať už pomocí e-mailu, nebo telefonního čísla. Pro ještě rychlejší komunikaci položte dotaz přes náš kontaktní formulář. Stačí jen kliknout vpravo nahoře na tlačítko Mám dotaz. Rádi vám osvětlíme vše, co vás zajímá. Pomůžeme vám s objednávkou reklamního textilu, její změnou či případnou reklamací.

Jak se mohu stát vaším klientem?
Jednoduše se registrujte. Políčka pro registraci najdete v horní části obrazovky. Registrace je určena, jak pro koncové klienty, tak zástupce reklamních agentur, tiskaře, výšivkáře a jiné zpracovatele textilu.
Mohu si u vás objednat zboží jako soukromá osoba?
V současné době mohou na našem e-shopu objednávat a odebírat zboží jen firmy s IČO, které se u nás zaregistrují.
Jak mohu objednat zboží?
Nejpohodlněji prostřednictvím e-shopu, ale samozřejmě také e-mailem, faxem nebo telefonicky. Všechny kontakty najdete zde.
Co získám registrací?
Registrací získáte automaticky 5% slevu pro nákup zboží. Budete dostávat informace o novinkách a budeme přednostně řešit vaše požadavky.
Jaký je minimální odběr pro jednu objednávku?
Zboží můžete objednávat již za minimální cenu 3 000 Kč.
Kde najdu velikost zboží a velikostní tabulky?
Velikosti jsou uvedeny u jednotlivých produktů v bližším náhledu na produkt. Pokus tabulka u produktu není pošlete dotaz a tabulku Vám zašleme.
Co mám dělat, když nelze odeslat hotovou objednávku v e-shopu?
Pravděpodobně nemáte správně vyplněno některé z políček, například souhlas s obchodními podmínkami nebo požadujete větší množství zboží, než je k dispozici. Zkontrolujte, prosím, zadané údaje raději ještě jednou. Jestli problém i nadále přetrvává, kontaktujte nás na adrese info@reklamanatextil.cz.
Jak se přesvědčím, že objednávka byla přijata k vyřízení?
Pokud byla objednávka úspěšně odeslána, objeví se její rekapitulace. Také si ji můžete překontrolovat v Můj Attack účet nebo kontaktovat náš zákaznický servis. Zákaznický servis je na čísle +420 272 655 563 nebo na e-mailu: info@reklamanatextil.cz.
Je možné již odeslanou objednávku opravit?
Bohužel není. Můžete nám zavolat na číslo +420 272 655 563 nebo zaslat e-mail na info@reklamanatextil.cz.
Kdy dorazí zboží?
Skladové zboží do 5–7 pracovních dnů. Budete-li požadovat další služby (potisk, výšivku, zakázkovou výrobu apod.), přesný termín vám sdělí náš obchodník, s nímž budete komunikovat a objednávku dojednávat. Všechny důležité informace získáte od svého obchodníka nebo na info@reklamanatextil.cz
certification-decoration

Certifikace společnosti

certifications